vrijdag 11 april 2014

Posted by jinson on 4/11/2014 4 comments
Hi lieve lezers, ik heb laatst een leuke webshop ontdekt ; vantilburgonline.nl en ik heb voor jullie twee wishlist samen gesteld , een wishlist voor de lente, waarin je nog een jasje moet dragen (en misschien zelfs lange mouwen mehh) en ik creƫerde een wishlist voor de zomer (waar ik overigens niet op kan wachten ).
Could I have that? Ik ben absoluut verliefd op het leren jasje, en ook het oversized spijker blousje is echt tof . (Spijkerblouse - Only // Aztec jasje - Object // Leren jasje - Vila // Top - All about Eve // Poncho - Nikkie // Leren armband - Red Temple)


Maxi-jurken en cropped tops all the way deze zomer voor mij! Na de aankoop van mijn eerste maxi jurk ben ik echt overtuigd, het zit zo lekker! (Rokje - Maison Scotch  //  Aztec clutch - Pieces // Maxi jurk met groen - Vila // Maxi jurk met bloemen - Vila //   Leren armband - Red Temple)

Alle items zijn te krijgen op vantilburgonline ! 
Welk item is jouw favoriet?  
Liefs, Merel 

* Dit artikel is gesponsord 

Categories: ,

4 comments:

  1. Die oranje jurk van de summer wishlist vind ik het leukste. Lekker zomers :D
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat verkopen ze leuke dingen, ik kende ze nog niet! Mooie wishlists heb je samengesteld, geef mij de zomeroutfit maar :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het rokje erg leuk! Echt mijn smaak.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!