zaterdag 1 februari 2014

Posted by jinson on 2/01/2014 11 comments
Hey hoi allemaal! 

Vandaag het laatste artikel van mijn serie van 3 uitverkoop-favorieten artikelen die ik de afgelopen week gepost heb. Vandaag kijken we naar mijn favorieten van America Today en modemusthaves.com

Dit jurkje voor 12 euro? Het rode hempje voor 4 euro? Ik geloofde mijn ogen niet toen ik de America Today webshop bekeek, bestellen, bestellen en nog eens bestellen was het enige wat door mij heen ging!



Ook bij modemusthaves was er een flinke sale gaande, alle items die ik tof vond hadden toevallig de zelfde prijs , €14,95 namelijk. Vooral de kerstitems zijn in de uitverkoop, maar die kun je met de juiste basics wat minder opvallend maken en zo lekker casual naar school of werk dragen.


Linkjes ;
 America Today | Modemusthaves

Wat zijn jouw favoriete items van deze sales? En wat is jouw mening over mijn sale favorieten reeks , vaker doen of laten zitten volgend seizoen?

Take care, liefs, Merel. 



nb: Dit artikel is niet gesponsord. 


11 comments:

  1. Ik heb je genomineerd voor de liebster award!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikeltje ! Ik vind eigenlijk alles leuk , maar de bruine schoenen springen er echt uit !
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke items vooral dat jurkje en die hoed. Ik zeg vaker doen ik vind het altijd leuk als mensen van die lijstjes maken.
    Zo kom ik nog leuke sale koopjes tegen!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat jurkje van America Today vind ik wel echt supermooi! Sale is altijd zo leuk :) Ik volg je trouwens terug op Bloglovin' ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dat jurkje is echt heel erg gaaf!!
    Je hebt een leuke blog, ik volg je nu via bloglovin:)
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke spullen by America Today!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat 'n leuke items!! Vooral de kleding van America Today vind ik erg leuk ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke items! Dat hoedje is echt cute.
    We volgen je nu ook op bloglovin'

    Bisous

    Beautyparisienne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!