zaterdag 8 februari 2014

Posted by jinson on 2/08/2014 14 comments

Wat een drukke week! Drie dagen achter elkaar kwamen er pakjes binnen. Eerst de leuke laarsjes van fashionbootz , daarna een pakje van lauzz.nl (dat ik morgen met jullie unbox) en last but not least, dit pakje van mijnnaamketting.nl!  

Van deze webshop mocht ik een mooi gepersonaliseerd sieraad uitkiezen uit de valentijnscollectie. Ik heb sinds een maand een vriend (foto's volgen!) en het leek me dus leuk om iets van 'ons' om mijn nek te dragen, dus koos ik na een tijdje twijfelen deze ketting,  

Ik liet onze initialen M&A (Merel & Aaron) erin zetten, zodat hij extra speciaal werd. Het kost bovendien niet meer om hem in te laten graveren, dus is wel een groot pluspunt. Kijk je mee? 

Het pakje was binnen! 


Hij zat in een schattig wit doosje, en hij is ontzettend mooi!
Ik ben er verliefd op!


Ik vond het erg lastig om te kiezen, degene die hieronder staan waren de sieraden die ik het leukste vond ; 
Die ringen vond ik ook echt tof, daar kon je ook je eigen tekst inlaten zetten!

As usual ten slotte nog even de pluspuntjes op een rij; 
+ Niet duur, wel goede kwaliteit
+ Je kan het personaliseren
+ Groot assortiment voor valentijn
+ Ook armbanden vóór mannen, die je aan je vriend kan geven

Enthousiast geworden? Gebruik de kortingscode ; THEBLONDETALES en ontvang 10% korting op je aankoop! 

Wat vind jij van mijn ketting? En welk sieraad is jouw favoriet?

Liefs, Merel

14 comments:

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!