donderdag 27 februari 2014

Posted by jinson on 2/27/2014 8 comments
Sinds een paar dagen heb ik een nieuwe verslaving  : moodboards maken op Polyvore.com. Het bij elkaar zoeken van kleding in verschillende webshops is iets wat ik al heel leuk vind om te doen, maar nu kan ik ze ook met elkaar combineren in verschillende moodboards. Wat mij van de week op viel in de stad waren alle pastel kleurtjes die ik weer helemaal terug zie komen. Ik begon de zoektocht naar goedkope pastel items en vond de volgende dingen!
Pretty summer pastels
Meer informatie over waar de items te krijgen zijn staat hieronder!



Red dress
€15 - kenzaa.nl


Platform pumps
€15 - kenzaa.nl


Platform pumps
€15 - kenzaa.nl


Maxi Skirt MINT 
€21,50 - kenzaa.nl

WHKMP'S OWN dress
                  €25,- - wehkamp.nl


Heb jij zelf pastel kleurige kleding of accessoires? En waar combineer jij ze het liefst mee?





8 comments:

  1. Leuk om te zieen ! Ik kan niet wachten tot de zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijke kleuren , ik kan niet wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kleurtjes allemaal, zin in de zomer! Ik volg je nu trouwens :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke kleurtjes! Can' 't wait for the summer!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik houd van pastel kleurtjes! Kan niet wachten tot de zomer om het te dragen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De pastel trend is zo leuk! Die hakken zijn zo wauwie haha.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben echt dol op pastel kleuren! Kan niet wachten tot de winkels er weer vol mee hangen. Liefs, Svenja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kleurtjes.
    Ik houd erg pastel tinten.
    Kan niet wachten op mooi weer om ze te dragen.
    Die schoenen zijn trouwens super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!