dinsdag 11 februari 2014

Posted by jinson on 2/11/2014 9 comments
Vandaag mijn laatste review van de serie van 3 reviews, en die gaat vandaag over lauzz.nl ! Bij lauzz worden de sieraden die nu in de mode zijn aangeboden voor een zacht prijsje. Eigenaresse Mascha startte lauzz in 2011, en heeft de afgelopen jaren vooral succes gehad met het Little Book of Earrings, een schattig boekje waarin je je oorbellen kan bewaren (staat al een tijdje op mijn wishlist!) . Mijn persoonlijke favoriete sieraden van Lauzz zijn de oorbellen, daar zitten echt super leuke tussen! Van Mascha ontving ik dit paar gouden kruisjes, die ik echt super tof vindt!




Ik ontving ze in een superschattig cadeau zakje, en ik vind ze echt heel mooi! Ze zijn iets groter dan ik verwacht had, maar dat vind ik eigenlijk wel leuk!

Pluspuntjes as usual
+ Verzendtijd is 1-2 dagen, je hebt het dus supersnel
- De verzendkosten zijn altijd 99 cent
+ Aardige en snelle service
+ Goedkoop en ruim assortiment

Welk item van Lauzz staat op jouw wishlist? Liefs, Merel
Categories: , ,

9 comments:

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!