vrijdag 28 februari 2014

Posted by jinson on 2/28/2014 4 comments
Ik ben echt een ras echte impuls-shopper , wat ik ook maar leuk vind in de winkel gaat mee naar huis, zonder te kijken of ik het nodig heb of al zoiets heb. Mede daardoor puilt mijn kast echt uit , vaak met dingen waar zelfs de prijskaartjes nog aan hangen of items die gewoon nog nooit gedragen zijn. Dat was iets wat ook de oprichtster van weloveswoppen, Elena Groenewoud merkte in haar kast, en daarom bedacht zij deze online community. Je kunt je eigen items uploaden, en die met de items van andere 'swoppers' ruilen. Als je liever je kleding wilt verkopen kan dat ook, als je een swap begint met een andere gebruiker zit er ook een bied-functie in je 'swopbag' . Ik vind het idee zelf erg leuk, en heb ook al meerdere keren dingen geswopt. Omdat dit online ruilen natuurlijk gaat op basis van vertrouwen, is er nu een review functie toegevoegd. Je kunt een dan een review schrijven over een swopper waar je iets geruild mee hebt.  

Waarom weloveswoppen zo leuk is

♡ Aanmelden is gratis, het kost je dus niks! Je kunt wel Pro-swopper worden voor €1,- per maand, je items vallen dan meer op. (uitgelicht op  marktplaats-achtige manier)
♡ Met meer dan 19.000 kledingstukken online, zit er altijd wel iets tussen wat jij leuk vindt of graag wilt hebben. 
♡ Omdat er ook een aparte pagina is voor offline - swopparties, kun je ook zien waar en wanneer je in real life je kleding kunt ruilen met andere gebruikers. 
♡ Door de review - functie die vorige week is toegevoegd kun je makkelijk en snel zien of de persoon waar jij mee wilt ruilen betrouwbaar is en staan je dus (waarschijnlijk) geen nare verassingen te wachten. 
♡  Het kan je heel veel geld aan nieuwe kleding besparen, het enige wat je betaald zijn de verzendkosten. 
♡ Op het blog gedeelte word je op de hoogte gehouden van de laatste trends, en kan je daar meteen bijpassende kleding bij uit zoeken. 

Wat vind jij ervan? Zie ik je binnenkort terug op WLS? 

Liefs, Merel

Categories: , ,

4 comments:

  1. Wauw! dit is echt super handig! Ik ga me gelijk aanmelden! Leuke post.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb hiermee twee swops gedaan en ben bij alle twee de keren opgelicht :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, super gaaf! Ik ga me aanmelden :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!