zondag 16 februari 2014

Posted by jinson on 2/16/2014 22 comments
Gisteren (15/1) bezocht ik het BFF event in de Amsterdam RAI , met mijn vriendin Kristina. Ik had kaartjes ontvangen voor dit evenement, dus wilde zeker even een kijkje nemen. Na heel veel gedoe en verslaap - drama's, zaten we 's middags om een uur of 12 klaar op station Alkmaar. 


Kijk je mee naar de foto's van de rest van de dag?


Op de heenweg in de trein wilden we nog even er uit bij Zaandam om de Primark en New Yorker te bezoeken, die naast het station zitten. Omdat 'eventjes' naar de Primark weer behoorlijk uitliep, zaten we pas 2 uur later weer in de trein .. 
Ik kreeg een enorme tas mee bij Primark, hele dag mee moeten slepen, niet zo slim dus!
Jurkje + Jas gescoord voor maar €8,- , dat zijn nog eens koopjes..
 Eindelijk aangekomen bij het evenement, was het al een uurtje of 3, het zou beginnen om 11 uur en we waren dus redelijk laat. Omdat het evenement onderdeel was van de huishoudbeurs, moesten we ons eerst een weg banen door de hallen van die beurs. Het was een samenpakking van trolleys, 50+ers die op zoek waren naar koopjes of gratis spullen en schreeuwende verkopers.

Bandjes die we kregen bij binnenkomst


 Het evenement zelf was wel erg leuk en goed georganiseerd! Zo hebben we bijvoorbeeld gekeken naar de catwalk workshop van Mariana Verkerk ( Ja, die coach van HNTM) en deden we mee aan een workshop van Lush . Ook gingen we op de foto bij Cosmogirl! waar ik overigens ook nog even heb staan praten met de styliste van het tijdschrift (volgens mij, ik herkende haar van de foto's in het tijdschrift). Super aardige vrouw en ik kreeg er zelfs een beetje spijt van dat ik mijn abonnement had opgezegd, wat een leuke mensen waren dat bij die stand! Bij B-academy kregen we kleur advies en mochten we zelf styliste spelen, wat overigens ook hele leuke en fashionable mensen waren, ze hadden allemaal een B-academy sweatshirt aan, en de schoen/broek combinaties waren echt geweldig!

Nieuwe lipstick

Kristina bij de stand van B-academy
Overzicht foto

B-academy (check de toffe broek van het meisje voor de spiegel!)

Van de leuke meiden bij B-academy kregen we lekker munt water, super fijn!
Foto die bij de Cosmogirl stand geschoten is door Bianca Toeps.

Op de terugweg kwamen we met de trein langs Schiphol , waar ik écht even langs Victoria's Secret wilde voor een nieuwe bodymist, dus ik kocht de Pure Seduction geur en hij ruikt echt super lekker!

Al met al vond ik het een superleuke dag, en als het volgend jaar nog eens is , zijn wij van de partij!

Was jij aanwezig op het BFF event?

Liefs, Merel
Categories: , ,

22 comments:

  1. Leuke foto's , ziet er erg gezellig uit =) !!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit zeg! En wat een leuke foto op de cover! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke dag zeg!! en gaaf de foto op de cover!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super gezellig uit! Jammer dat ik die dag niet kon ;(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig! Helaas moest ik thuis huiswerk maken :( Leuke foto van de cover ;) Liefs Tara, mevrouwtara.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah wat leuk dat je er geweest bent. Ziet eruit als een gezellige dag. Leuke foto's ook de laatste!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's! Vooral de cosmogirl cover is erg gaaf geworden :) Wat zien jullie er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een toffe foto's, die Cosmo Girl cover is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great blog!!!
    These photos are very nice,kiss
    Paolo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Looks like a fun event and I love your hat!

    http://www.mursway.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha je kunt niet even snel de Primark in, je komt altijd zoveel leuke spulletjes tegen!
    Het was een leuk event!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O, jee, wat ben ik jaloers! ;) Ik wilde ook zo graag, maar het lukte niet met school. Het ziet er super leuk uit en die cover van de CosmoGirl! is ook heel leuk :D .

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto's!
    Ik vond dat ze het leuk hadden opgezet, het BFF event!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aah, ziet er echt uit als een superleuk event! Die foto als Cosmogirl! cover is ook echt superleuk geworden! Ik volg je nu op Bloglovin'!

    Ik zag trouwens onder mijn post over ilovefashionbloggers dat je daar ook een account hebt. Ik ben je daar ook gaan volgen en heb je als rate 5 hartjes gegeven. Zou top zijn als je dat bij mij ook kan doen, mocht je dat nog niet gedaan hebben :)

    XX Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke foto's! Ik vond het een heel leuk event!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het ziet er echt heel gezellig uit! Ik hoop dat ik volgend jaar ook kan :3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!