vrijdag 28 februari 2014

Posted by jinson on 2/28/2014 13 comments
Dag lieve lezers!

Ik was vandaag rond aan het kijken op wat blogs, en kwam zo bij een blogpost van een meisje die mee deed aan de Bloggers Battle van Sans online . Het hield in dat elke een blogger een artikel mag schrijven over de webshop, met een leuke collage erbij en anderen moest vertellen over deze actie. (Elke blogger mag meedoen) En het allertofste is nog wel de prijs ; EEN SHOPTEGOED VAN €500,-! HALLO, VIJFHONDERD EURO. Daar móest ik wel aan meedoen van mijzelf, dus bij deze, mijn aanmelding. 

Ik koos ervoor om 3 looks te maken, die allemaal het zelfde paar laarsjes gecombineerd kunnen worden! Ik werd meteen verliefd op dit paar, en deze gaan ook zéker mijn winkelmandje in als ik deze toffe battle win!

Voor de eerste look combineerde ik de laarsjes met een assymetrisch grijs Object rokje (waar ik verliefd op ben..) en een rode chiffon overslag top van ONLY. De armbandenset shop je bij Pieces.


Deze look vind ik persoonlijk ook super leuk, lekker in het boho stijltje. Een lange jurk vind ik sowieso al erg leuk, en dit budget exemplaar van Vero Moda zal zeker niet misstaan in mijn kast. Ook de lange vesten vind ik erg leuk, ook bij bijvoorbeeld een kort jurkje of rokje. De vesten zijn ook van Vero Moda en de armbandjes zijn van het merk Pieces. 



Oh, dit is by far mijn favoriete look. Sowieso ben ik gróót fan van boyfriend jeans (dit exemplaar is van Esprit) en ook biker-jasjes vind ik geweldig. Dit Only exemplaar is van Nappa leer. Om deze look lekker casual en flawless te houden, combineer ik het met dit ONLY sweatshirt . 

Welke look is jouw favoriet?

Liefs, Merel

Categories: , ,

13 comments:

  1. Look 3 is mijn favoriet! Buiten dat de laarsjes zijn erg tof! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n bloggers battle! Outfit 3 is heel mooi...
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alledrie leuke looks, ik kan niet kiezen! Die botjes zijn echt leuk

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel! ik vind 3 het leukst!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ik ben echt fan van look 3! Die laarsjes zijn echt tof.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!