zaterdag 25 januari 2014

Posted by jinson on 1/25/2014 7 comments
Hey there, 

Zoals misschien bij jullie bekend is, heb ik nog al een shop verslaving. De sale is daarom natuurlijk een van mijn favoriete tijden om te shoppen. Ik heb nu een aantal webshops afgestruind, en het leek me tof om een serie van 3 artikelen sale favorites te posten. Te beginnen met Vanilia & Superstar dus. 
Mijn favorieten van de webshop van Vanilia - www.vanilia.com 


Mijn favorieten van de Superstar webshop, www.superstar.eu 

Welk item is jullie favoriet? Let me know in the comments!
Liefs, Merel


Nb : Dit artikel is niet gesponsord, ik vind internet shoppen gewoon erg leuk en laat jullie daarom gewoon wat van mijn favoriete items zien. 


7 comments:

  1. yaay Dr. Martens ;D Die zijn zo niceee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Kijk voor meer informatie op mijn blog! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke wishlist , dat rokje is laatste rokje ziet er zo leuk uit !
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke wishlist! vooral vind ik de Dr. Martens en die spijkerblouse!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Dr. Martens in de sale! Ik moet even opletten! Heb hele leuke "neppe" gekocht, maar ooooit ga ik ze echt kopen (: Leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh i love the boots ! Leuk allemaal XOXO

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!