zondag 26 januari 2014

Posted by jinson on 1/26/2014 9 comments
Hey lieve bloggers & lezers, 

Vandaag alweer het tweede artikel van mijn sale favorieten serie! Ik ben nu iets anders te werk gegaan, ik ben namelijk gaan zoeken naar Dr. Martens die online in de sale zijn . Ik ben zelf al een tijdje op zoek naar deze laarzen, en ik hoor het wel vaker, vandaar , Dr. Martens voor niet duurder dan €75,- ! De links staan onderaan de foto . 

voor groter beeld kun je op de foto klikken

Mijn favorieten zijn de zwarte (3) en de rode (4) , ik vindt ze ontzettend tof en ga zeker een paar voor mezelf bestellen!

Verkoopinfo ; 
1 - http://www.mooieschoenen.nl/dr-martens-boots-15672651-zilver-enkelaarsjes-p258213
2 - http://www.vanarendonk.nl/dames/Dr.-Martens/Pascal-15672651/Middengrijs/8227.83.1
3 - http://www.vanilia.com/shop-online/product/27466_999/schoenen-dr.-martens-black/
4 - http://www.bootsshoes.nl/nl/damesschoenen/enkellaarzen/enkellaarzen-plat/dr-martens/dr--martens-pascal-paars-lakleer/g24/p220015/

Welk paar is jouw favoriet ? En wat vind jij van dr. Martens schoenen?

Liefs , Merel

NB; ook dit artikel is niet gesponsord, ik ontvang op geen enkele manier vergoeding voor dit artikel. 

Categories: , ,

9 comments:

  1. Dr Martens zijn echt geweldige schoenen <3
    Leuke blog !
    Ik ga je volgen =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb bordeaux rode Dr Martens en I love them!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel heb je geschreven! Ik wil ook een paar kopen alleen twijfel ik heel erg of ik lage zou nemen of hoge en qua kleur een lakversie of gewoon mat? dilemma :)

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ze ook! Durf ze alleen niet via internet te bestellen, zodadelijk passen ze niet :(
    Maar een keertje in de winkel proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig , ik ben opslag verliefd op de rode laarsjes.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb bordeaux Dr. Martens, en ben er echt heel erg blij mee! Ze lijken op jouw nr. 4, maar dan mat. Ik heb ze wel voor €150 gekocht, wat echt wel duur is als je ze voor de helft kan kopen! Maar goed, ze zijn heel kwaliteitvol, kunnen tegen de regen, en ze zijn gewoon heel erg leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dr Martens zijn zo gaaf! Heb zelf nog fake ones van de H&M (wou eerst zien of ik ze wel echt ging dragen) maar wil zeker hierna een paar echte! Dit is echt een koopje!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!