maandag 4 november 2013

Posted by jinson on 11/04/2013 16 comments
Hi lieve lezers!

De laatste tijd heb ik écht een obsessie gehad met een bepaalde kleur, Turquoise. Nu het weer wat slechter word, en het buiten wat donkerder, maakt deze kleur mij zo blij . 
Ik laat de kleur dus ook veel terugkomen in mijn outfits, en dan het liefste in mijn accessoires. 
Nu heb ik een webshop gevonden, die erg gave dingen heeft in mijn couleur du moment, turquoise.

Zoals bijvoorbeeld deze over-de-top statement necklace ; 

De bovenstaande ketting kost €29,95 en je vindt 'em hier .

Na wat verder browsen vond ik nog een hele gave ketting, en gelukkig ook in Turquoise ! (Deze nijgt wel wat meer naar mint kleur trouwens.) Deze is wat meer ingetogen en wat draagbaarder, eigenlijk bij alles wel. Het is gemaakt van Licht turquoise steen uit Bali, hoe awesome is dat?! Deze vind je voor €22,- hier

Verder vond ik in mijn  new favorite colour ook nog deze phone purse. Het is een telefoonhoesje en portemonnee in één. Erg gaaf wel, ik denk alleen niet dat mijn telefoon (Sony Xperia P) hier in zou passen, hij is namelijk redelijk lang, en past ook niet in de meeste insteekhoesjes. Deze is te koop voor €24,99 , bij deze link


Tot slot vond ik nog iets ontzettend tofs , waardoor ik spontaan ongelooflijk jaloers werd op alle iPhone gebruikers op deze aarde. Want zeg nou zelf , dit telefoon hoesje is toch geweldig? En hij is ook helemaal niet duur, voor nog net geen 7 euries, shop je dit hoesje hier

Wat is jouw favoriete item ? En zou jij wat bestellen bij Mooij designs

Liefs, Merel 


Categories: , ,

16 comments:

  1. Ik vind die ketting met de steen uit Bali mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur! ik vind die ketting met de steen uit Bali erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je super lieve reactie op mijn Milaan post! :D Ik vind de allereerste ketting heel leuk!

    XX Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind dat telefoonhoesje erg leuk ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind zeker de bovenste ketting erg gaaf! Mooie kleur ook! :)

    http://romiwrites.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke items!

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die ketting is echt heel erg mooi!
    En dat telefoonhoesje, kwijl. Helaas was hij er alleen nog maar in het rood toen ik hem wilde bestellen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie items! Vooral de eerste ketting is prachtig. x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke dingetjes! Ik vind dat telefoonhoesje zooo leuk, die zou ik wel heel graag willen hebben!! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke webshop en post, ik vind het telefoonhoesje heel mooi! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke webshop en wat een gave ketting!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!