zondag 3 november 2013

Posted by jinson on 11/03/2013 21 comments
Hey lieve lezers!

Laatst was er op facebook een actie waarbij je gratis probeerzakjes van Pickwick's nieuwe relaxing thee kon bestellen, ik ben dan toch echt een Nederlander, en het woord gratis laat ik mij geen twee keer zeggen! Ik ontving 2 smaken ; Chi Berries & Green Hammam. Ik ga ze eerst unboxen en daarna natuurlijk reviewen! Kijk je mee? 

Ik kreeg ze in een mooi pakje door de brievenbus, en na het openmaken werd ik nog blijer, want de theezakjes zelf waren ook prachtig! Dat is nog eens een leuke presentatie!


Ik was het meest niewsgierig naar Green Hammam, omdat ik écht een enorme groene thee fan ben, dus die heb ik als eerste geprobeerd. 

Toen ik het zakje openmaakte, zag zelfs het theezakje zelf er erg chic uit, je ziet wel echt aan alles dat het kwaliteit is, en dus wilde ik het snel proberen!


Ik vond 'em best lekker, op de achterkant stond al dat er Eucalyptus in zou zitten, en dat proefde je dan ook wel duidelijk . Ik denk dat ik deze op zich nog wel eens zou kopen. Ik ben er niet weg van, maar hij is zeker lekker! 

Daarna wilde ik natuurlijk de Chi berries proeven, en deze vond ik écht lekkerder. Normaal ben ik niet zo van de fruit-achtige thee, maar dit was echt heerlijk, deze ga ik zeker vaker halen. Ik zie mezelf nu al lekker voor mn tv liggen met een grote beker van deze thee! Deze is echt een aanrader. 



Voor welke variant zou jij gaan? Green Hammam of Chi Berries? 

Liefs, Merel 

PS. Deze actie is niet gesponsord door Pickwick, ik krijg hier op geen enkele manier iets voor terug . 

Categories: ,

21 comments:

  1. Ik zou zeker voor de Green Hammam gaan! Love green tea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De tweede wil ik binnenkort proberen. Mijn thee assortiment is hoognodig aan vernieuwing toe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moet je zéker doen, hij is echt super lekker haha!

      Verwijderen
  3. mhhh, ze lijken me heel lekker! Ik volg je nu op Bloglovin' ziet er leuk uit :) XXX Roos (Thebeautycode.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awh dankje! Jouw blog is ook erg tof, ga em zeker vaker lezen!

      Verwijderen
  4. Ik zou voor green hammam gaan, klinkt gewoon heel lekker!

    PS: Oeps, ja ik heb de laatste maand drie keer iets gewonnen, maar waardeer het hartstikke! Heb nooit wat gewonnen in mijn leven, dus nu haal ik dat denk ik gewoon in, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik zag dat filmpje van Chloë, en ik dacht echt huh?! dat is Roshelle toch weer ? Haha , superleuk voor je toch! Lucky girl! Doe de groetjes maar aan en zeg dat ik een fan ben haha! Liefs

      Verwijderen
  5. Ik ben echt dol op thee! Kan dat de hele dag door drinken :) Vooral nu het koud wordt buiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Chi berries denk ik lijkt mij een erg lekkere soort!
    je hebt een erg leuke blog Merel :)
    blij dat ik die ook weer ontdekt heb!

    zie je graag terug op mijn blog
    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit ziet er zoo lekker uit!! Ik ben echt een theefreak!! Vooral nu het kouder wordt. Ik ga ze denk ook een keer halen en uitproberen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze lijken me allebei heel lekker, maar ik zou denk ik toch voor die tweede gaan! Thee is zo lekker in de herfst. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik verwacht ze inderdaad ook! Thee met dit grauwe regenachtige weer is zo fijn. XO

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love tea! vooral met dit weer. Leuk artikel, chi berries lijkt me lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben geen Pickwick fan maar echt van de Lipton, alleen wil ik echt graag de Green Hammam proberen. Dus ga het maar eens wagen. Zakje ziet er beter uit dan die normale zakjes en de toevoeging van Eucalyptus lijkt me verrassend. I love tea, vooral deze dagen brrr...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die thee heb ik ook opgestuurd gekregen, vond ze zelf erg lekker! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk pakketje, thee is altijd lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook weinig maar twee zakjes...,,,Wel leuk pakketje

    New blogpost: hotspot

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er heerlijk uit, kun je die nog proberen?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De verpakking ziet er echt mooi uit, ben benieuwd!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh ik ben ook een groene thee fan!
    Het is ook zo goed voor je huid :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!