donderdag 17 oktober 2013

Posted by jinson on 10/17/2013 4 comments
Hey lieve lezers,

Vorige week kreeg ik een leuk belletje van een vriendin, ik stond met een outfit post op Girlscene!
Ik ging natuurlijk meteen een kijkje nemen, en zag toen dat ik onder Love the Look stond.



Wat ik ook heel erg leuk vond, was om de reacties eronder te lezen, de meeste waren positief , en veel meiden vonden vooral mijn panterclutch erg gaaf! Wil je het artikel lezen of de foto's bekijken? Dit is de link .

Had jij dit artikel al gespot of zie je het nu voor het eerst?

Liefs, Merel . 


Categories:

4 comments:

  1. Wat leuk! Ik zie het nu voor het eerst. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat je erop staat!
    Xx http://pretty-black-sunset.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Lijkt me ook super om zulke reacties te krijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat leuk! Leuk om zulke reacties te lezen en te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!