zaterdag 14 september 2013

Posted by jinson on 9/14/2013 11 comments
Hey lieve lezers,

voor mijn werkweek naar Praag volgende week was ik op zoek naar een leuke rugtas, maar omdat ik een beetje laat begonnen was , waren de verzendtijden van de meeste webshops te lang, dus moest ik er eentje zoeken op marktplaats. En uiteindelijk heb ik een hele gave gekocht, voor maar
 €10,- en ik ben er super blij mee! Hij is van de primark en nieuw , dus hij is ook nog in perfecte staat !





Ben jij een rugzak-persoon of heb je liever gewoon een handtas?

Liefs, Merel

Categories: ,

11 comments:

  1. Leuke rugzak! Zelf ben ik een rugzak persoon!
    Veel plezier in Praag!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelf heb ik liever een handtas/schoudertas, maar deze rugzak is wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik liever een handtas, maar dit soort rugtassen vind ik erg mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke rugzak! Ik volg je op bloglovin!
    Liefs!
    http://anneauty.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow die rugzak is echt mooi! Toch draag ik voor school liever een handtas dan een boekentas denk ik. Meestal neem ik toch alleen mijn laptop mee dusja! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke rugzak. Ik geef toch een voorkeur aan een rugzak vooral voor school!
    Liefs

    www.blamethefireworks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gave rugzak!
    Kusjes,
    Myrthe http://itis-justme.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!