maandag 26 augustus 2013

Posted by jinson on 8/26/2013 7 comments
Hoi lieve lezers!

Ik heb gister 1000 pageviews bereikt , en daar ben ik natuurlijk super blij mee!
Daarom wilde ik graag een giveaway organiseren!



Ik verklap nog niet alle prijzen , maar deze twee (het armbandje ken je misschien al uit de Primark shoplog!) ^ en een OPI naggelakje zitten in ieder geval in het pakket.
Lees de widget hieronder , om te zien hoe je kans maakt en start maar met duimen! De giveaway eindigt volgende week maandag om 12 uur, dan trek ik twee winnars, en de gene die het meeste 'punten' heeft, wint!

Extra note : Er moeten wel minstens 50 entries zijn.
a Rafflecopter giveaway

Categories:

7 comments:

  1. Wauw super leuk! Gefeliciteerd! Ik zou graag het pakket winnen omdat ik de sieraden echt heel gaaf vind. Nagellak kan ik altijd goed gebruiken. :) Duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke give away, ik doe mee! Dat armandje is echt super leuk toen ik hem in je shoplog zag dacht ik al wauw wat zou ik dat armandje graag willen hahah. Oh en natuurlijk gefeliciteerd met je 1000pageviews!

    ablogbyilah.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Wauw wat een mooie armband, echt heel cute! Ik volg je & op twitter. Hele leuke winactie, ik doe mee. (: En wat leuk dat je de 1000 pagevieuws heb gehaald!

    Ik heb ook een winactie op me blog, doe je mee? (:

    Liefs

    Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke actie! Dat armbandje heb ik zelf 2 dagen geleden gekocht haha ^^ Ik volg je terug!

    xxx
    http://myrunwayfashionworld.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind jouw blog zo leuk! Gefeliciteerd nog met je pagevieuws! Ik wil dit graag winnen, omdat een vriendin binnenkort jarig is en ik wil dat aan haar geven!

    xx tara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe zeker mee!
    Ik wil super graag winnen omdat ik het een superleuk setje vind en ik er heel blij van ga worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het echt hele mooie sieraden! Ik doe mee. x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!