zaterdag 11 mei 2013

Posted by jinson on 5/11/2013 2 comments
Hoi lieve lezers,

Als jullie net als ik gek zijn op internet shoppen zijn deze leuke webshops misschien wel wat voor jullie, ik vind ze persoonlijk heel leuk , en hopelijk jullie ook! Ik heb ook wat leuke producten uitgekozen bij elke webshop, ze staan eronder. 

newyorkfashion - Newyorkfashion.nl is een leuke en betaalbare webshop, met jeugdige kleren, ik vind veel dingen leuk ervan, en de 2 items hier onder zijn mijn favorieten : 
Groene top - Leuk groen topje , makkelijk te combineren met een colbertje of vestje! Én met een fijn prijskaartje, maar €11,99 !
Streepjestop - Dit streepjestopje ga ik binnenkort zelf bestellen, en is ook lekker makkelijk te combineren , of leuk voor in de zomer met een zwarte short . Deze is iets duurder, maar alsnog fijn geprijsd : €16,99 !

Kenzaa - Kenzaa is een webshop vooral gericht op kleine maten (XXS, XS en S) , met hele fijne prijzen ! Leuk detail  : Je kan ook model staan voor de webshop! De items hieronder zijn mijn favorieten . 
Maya jurk roze  - Dit jurkje vind ik echt supertof! Het model is mooi en het printje ook, dit zou ik zo aantrekken met een paar mooie high heels en een blazer!
Peplum top - Leuke basic top, maar dan iets specialer, vooral de zwarte en grijze vind ik erg leuk!
Blazer Sting wit - Toffe blazer met zwarte randjes, ik ben er helemaal weg van! 
Knock off Jeffrey Campbell Lita's -  Ik vind Lita's al een lange tijd supertof, en vooral dit model, alleen ben ik helaas al 1.80m van mezelf, en als ik Lita's aan ga trekken , lijk ik net een reus.. 

ZoYou - zoyou is een iets duurdere, maar nog steeds goed geprijsde webshop, met veel verschillende dingen. Ik vind dat de pagina een supermooie layout heeft, en de producten zijn duidelijk en goed gefotografeerd . Hieronder staan mijn favoriete producten : 
Zwart bont gilet - Dit is (en was) een trend, en ik vind dit soort vestjes ook erg tof, leuk voor over een leren jasje of spijkerjasje ! En hij is nog in de sale ook , en kost nu maar €16,95.
Aztec festival short - Dit zie ik mezelf al helemaal dragen van de zomer, leuk design en leuke kleurtjes! Helemaal top!

Musthave fashion - Ha! Dit is een van mn nieuwe favorieten, de prijzen zijn extreem fijn en vooral de jurkjes vind ik erg tof! Hieronder (again..) een lijstje van mijn favorieten!
Jurkje met gekruisde banden - Mooie little black dress, maar dan met iets speciaals!
Gala jurkje met steentjes - Supermooi jurkje met een heel mooi lijfje, ik zou deze zo aandoen naar mijn schoolgala, helaas is dat altijd met kerst, en moet dit jurkje dus nog éven op me wachten. 
Rode blazer - Mooie , rode blazer voor een fijne prijs, €16,95.

Miamor Style - Ook een voor mij nieuwe webshop, erg fijne prijzen en leuke modellen ook! Hieronder mijn favoriete artikel van deze webshop!
Knalroze pumps - Supertoffe Neon roze pumps, voor maar €9,95, ik ben hier echt helemaal weg van!

Fashionable musthaves - Goedkope webshop, met niet veel keuze , maar wel wat leuke spulletjes en zeker een kijkje waard!
Knock off VS bikini - Een nep versie van de Victoria's Secret bikini waar ik al tijden verliefd op ben!
Amerikaanse vlag bikini - Bikini met amerikaanse vlag, supertof ! 
Halter fringe bikini - Een neonroze versie van de bekende Fringe bikini maar dan met een halter. 

Dit waren mijn favoriete webshops van het moment, er komt zeker een deel 2 van deze blogpost!

Liefs, 
Categories: ,

2 comments:

  1. heeyy! haha jaa dat lijkt me een leuk plan!! love your blog en je stijl is echt leuk! loveee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey,

    leuk dat je mijn webshop ook in deze post noemt! Bedankt voor het mailtje :) Succes met je blog!

    Liefs,
    Aimée
    www.MusthaveFashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!